czwartek, 24 września 2015

No hej :)

Każdego dnia wieczorem, robiąc sobie zastrzyk wyobrażam sobie,że jak obudzę sie rano moja noga bedzie choć troszeńke zgrabniejsza ;)
Niestety zamiast widoku zgrabnej nogi budzi mnie ból a raczej "kręcenie"w kolanie,a zaczęło się od dnia kiedy wstrzyknęłam sobie pierwszy zastrzyk w mój chudy brzuch...
Ale ponoć tak ma być,gdyż właśnie pod kolanem mam najwiekszy skrzep...
AJJJ jak nie urok to sra..
No ale postanowiłam zacisnąć zęby i dzielnie zrobić wszystko by jak najszybciej stanąć na nogi...

Dziś obudziły mnie głośno uderzające o parapet krople deszczu,powiem Wam ,że od jakiegos czasu bardzo lubię deszcz,przyjemniej się wtedy czyta książki pod kocem i zielona herbata jakoś lepiej smakuje ;) a tak naprawdę chodzi o to,że jak pada nie mam aż tak wielkiej ochoty wyjść z domu :)

Postanowiłam każdego dnia mimo całej sytuacji związanej ze srakiem szukać rzeczy,które są pozytywne i tak dziś np.przeczytalam ciekawą ksiązkę,wypiłam pyszny sok,zjadłam pomidorową w doborowym towarzystwie kochanej Marleny,rozmawiałam z rodzinką na skype :)hmm  jak to człowiek zmienia priorytety w zależnosci od sytuacji...teraz do szczęścia naprawdę wiele nie potrzeba i wiecie co?to jest naprawde  fajne,prostrze...

Za tydzień wizyta rodziców jupiii obiadki mamuśki i towarzystwo 24h na dobę :)lubieuuu to

Spokojnej nocy Kochani i duży strzał pozytywnej energii na jutro :)
buziak

3 komentarze:

  1. Witam , jestem nowa czytelniczka. Trafilam tutaj poprzez innego bloga . Przede wszystkim zycze aby zakrzepy jak najszybciej sie ulotnily i aby chorobsko poszlo precz ! Ja takze lubie deszcz... Mile odglosy kropelek i wcale nie dlatego , ze nie moge wyjsc z domu . Deszcz oczyszcza moja dusze :))) Lubie jesien z cala gama barw i zapachow. Zycze milej jesieni , oraz milego bycia wsrod kochajacych ludzi. <3 Piekne nastawienie - cieszmy sie z kazdej chwili , kazdego dnia. Pozdrawiam goraco i mocno trzymam kciuki <3 Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeszcze raz ja :) Pragne tylko dodac, ze jestes PIEKNA ! Z wlosami , czy bez. I to nie jest tylko czcze gadanie ! Bo prawda jest , ze : LADNEMU WE WSZYSTKIM LADNIE <3 :)))))
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :)
      Również życzę miłej jesieni i gorąco pozdrawiam

      Usuń