piątek, 14 sierpnia 2015

No hej :)

Pierwszy kurs chemii zaliczony...
Czuje się wymęczona i narazie tylko tyle i oby tak zostało:)
Teraz jestem w trakcie układania diety na gada;)


Miło wracać do domu w którym czeka rodzina i zwierzaki...uśmiech sam rysuje się na twarzy mimo ,że zmęczenie brało górę,jeszcze 10 dni mam ich przy sobie...

Bawi mnie ciągle powtarzająca się sytuacja ze szpitala a mianowicie,ciężko tu wymówić niektórym moje imię i zamiast Beata mówią Bita no i tak po pięć razy dziennie pytają mnie Bita? na co ja tak hahaha a tu mąż obok ;)

SALA DO PRZYJMOWANIA CHEMII.

CIEKAWE HASŁA NA PODŁODZE :)
KARYKATURY CHORYCH NA ŚCIANCH,COŚ PIĘKNEGO.



DOBREJ I SPOKOJNEJ KOCHANI WAM I SOBIE :*

2 komentarze:

  1. Hej, ladny ten szpital tylko szkoda, ze w takich okolicznosciach musisz w nim przebywac a zreszta, lepiej myslec pozytywnie wiec, niech ta chemia"lecznicza mikstura" wybije gada ;)Masz racje dieta tez powinna byc skutecznie dobrana, ale tez uwazaj na roznych "hopsztaflerow i szamanow" w czasie chemi wazne jest przede wszystkim dobra morfologia i dobre odrzywianie sie.
    Natomiast najepiej optuj na :
    rozniaste kapusty (biala, czerwona), brokuly, karafior, cebula, czosnek, orzechy ale te nie obrane tylko co dopiero rozlupane, (watrobka, kaszanka na hemoglobine) herbaty zielona, pokrzywa, dziurawiec,
    owoce: jezyny, maliny, borowki,aronia,jagody, winogrona wszystkiee kolory fioletu
    owoce tropikalne: mango, papaja, cytryna
    najzdowszy jest olej z lniany (lin) oraz kokosowy inne to sam syf.Nie spozywaj mocno smazonego czy grilowanego, najlepiej duszone, dobrze jest tez uzywac ocet jablkowy, ktory odkwasza organizm) do salatek,Ryby teraz sa praktycznie niezdrowe a jak juz jest pewny sprzedawca to najlepiej je jesc lekko podgotowane.(japonczycy jedza surowe :p) Z przypraw dobra jest kurkuma i pieprz kayen, ktore maja duzo skladnikow antynowotworowych , Slodycze ech ...ZERO tylko czekolada gorzka 70%caca ale mowia ze kawaleczki jakiegos ciasta domowego raz na jakis czas nie robi nic zlego ;-)
    Jak jeszcze cos przyjdzie mi do glowy to chetnie napisze a moze cos co sama nie wiem ?
    pozdrawiam ! i przepraszam, ze tak tutaj z buta pisze ale chcalabym jaklos wesprzec w tym celu jaki sobie obralas obalenia gada :)) aa i dlaczego nikt nie mowi po prostu Beatricze czy jakos tak po ang?mojego bazgrania lepiej nie publikuj. Jeszcze raz pozdrawiam i cieplo mysle !
    Baska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za informacje :)
      Beatricze :)
      Buziaki ,pozdrawiam

      Usuń