wtorek, 4 sierpnia 2015

No hej

Obiecałam,że wrócę jak uporam sie z rzeczywistością nie sądziłam,ze będzie to takie ciężkie ,więc wracam teraz...
A więc mam wznowe,wraz z dodatkowymi bonusami ,tak żeby sie nie nudzić..
Obecnie jestem w szpitalu,czekam na dobre wieści odnośnie mojego leczenia...
Opcji jest mało ale nadzieji dużo,więc liczę na pomyślność..
Dwa lata bez bólu i bez większego strachu dały mi dużo wytchnienia,to byly dobre lata z odrobiną pieprzu ,tak dla smaczku;)
 Liczę na kolejne
Tym czasem staje do walki po raz drugi..

6 komentarzy:

  1. Jeśli możesz, to pisz jak najczęściej, całym sercem Cię wspieram!

    OdpowiedzUsuń
  2. MOCNO trzymam za Ciebie kciuki ! jestes silana i my tutaj anonimowi z internetu wspieramy Cie calym sercem ♥
    do boju dzielna dziewczyno :**
    baska

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle o Tobie i modle sie o sily i zdrowie dla Ciebie. Ania z gdanska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spójrz w Niebo, nawet jak jest noc świeci słońce przecież :D:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wsparcie:) to miłe i wspomagające

    OdpowiedzUsuń