wtorek, 2 września 2014

G: hej Beata co u Ciebie? a tak w ogóle to co Ci jest? Jak zdrowie?

JA: dziękuje ,mam raka ale narazie jest ....

G: no bo wiesz mojej znajomej tata to też miał raka ,bolała go noga i okazało    się ,że ma białaczkę ale tego ,no wiesz miał chemię ,tą wiesz i w ogóle został  przez lekarzy uznany za cud bo dopiero po trzeciej chemii mu włosy wypadły..no a ty jak ?widze,że dobrze?

JA: dziękuje narazie dob...

G: no,no ten jej tata to już zdrowy jest mówię Ci ,jest dobrze.No a ,ja to zostałem włączony do akcji w której będę promował ,żeby faceci badali się na raka prostaty..

JA: super to bardzo ważn...

G: no bo wiesz ja tam będę modelem ,będę w bieliźnie chodził,żeby wiesz faceci częściej badali prostatę bo co drugi to choruje wiesz?

JA: tak to super akcja. Naprawde co drugi choruje?

G: no będę tam modelem.aaa ten nie wiesz gdzie ja mogę zabdać czy nie mam raka prostaty?

JA: myślę ,że..

G: a no dobra ,przecież mam lekarza rodzinnego to tam sobie pójdę jak coś. To narazie,cześć.

JA: ???????????????????????????????????

Jak ja uwieliam takie konwersacje. 

************************************************************************************
DZIEŃ DRUGI A TU NADAL KOLEJKA ;) JUTRO W UK ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO..


ROXY PO 10 MIN ZABAWY Z PIŁKĄ :)

DOBREJ NOCY ;)
(dzielna fasolka ,dzielna)

3 komentarze:

  1. Niestety z niektórymi osobami nie da się porozmawiać...
    Biedny, ale to taka rasa co się szybko męczy :-)

    Jeszcze nie wykupili tych mundurków ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokadnie ,są ludzie i ludziska ;)
    A po mundurki jak po świeże bułeczki haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa konwersacja... a właściwie monolog...
    Eliminuj takich typów, myślę, że nie zaszkodzi Ci jeden narcyz mniej ;-)

    OdpowiedzUsuń