wtorek, 8 lipca 2014

No hej:)

Z zaplanowanego wyjazdu nad morze nici ,zabrakło pogody :(

W czawrtek wyniki tomografii płuc..
Chyba dopiero teraz odczuwam stres..

W Listopadzie miną trzy lata od kiedy jestem chora..
A ja pamiętam wszystko co się działo tak dokładnie jakby to było wczoraj..
Myślałam ,że przyzwyczaje się do tomografii,rezonansów,wizyt w szpitalu..
Jednak nie przyzwyczaiłam się..
 Mimo tego,że patrzę na raka,na siebie z innej pespektywy i wiele rzeczy wypracowałam sobie w głowie..
Zawsze w tych sytuacjach gdzieś z tyłu za plecami stoi strach..
Nie tak duży jak na początku,ale wystarczający by zmącić spokój..
 A to właśnie spokój w tym całym chorowaniu jest najważniejszy..

Znalazłam dziś fajną modlitwę na stresujące wydarzenia mącące spokój :)

 O Boże, użycz mi pogody ducha,
abym godził się z tym,
czego nie mogę zmienić,
odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić,
i mądrości, abym odróżniał jedno od drugiego.
Pozwól mi, cały ten dzień przeżyć
w świadomości upływającego czasu.
Pozwól mi rozkoszować się chwilą
w świadomości jej ograniczenia.
Pozwól mi zaakceptować konieczność,
jako drogę do wewnętrznego pokoju.
Pozwól mi, za przykładem Jezusa,
przyjąć także ten grzeszny świat, jakim jest,
a nie, jakim ja chciałbym, aby był.
Pozwól mi zaufać, że będzie dobrze,
jeśli zdam się na Ciebie i Twoją wolę.
Tak będę mógł być szczęśliwym w tym życiu
i osiągnąć pełnię szczęścia z Tobą
w życiu wiecznym.
Amen.

Dobrego dnia i spokoju w sercu i głowie.
B.

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za modlitwę ..pzrkaż ja dalej..poczytaj mój ostatni post:):)
    Serdecznosci!!!!
    Strach zawsze będzie już obok..

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo mądra i dodająca otuchy modlitwa.
    Życzę Tobie dobrych dni i jak najwięcej pozytywnych myśli w głowie i uczuć w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. modlitwa przyda sie i mi:) to juz 3 lata:(? z wpisow wydawalo mi sie, ze dwa, ale nie jestem pewna czy uwaznie czytalam:) trzymaj sie cieplutko i duzooo pozytywnych mysli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, modlitwa jest potrzebna,każdemu kto potrzebuje spokoju ducha :)

      Usuń
  4. Piękna modlitwa...rozmowa z Nim jest jak ciepły puchaty koc ajjjjjj .On ma Cie w swojej opiece:). Uwierz-myślą,ciałem,duchem i serduchem :) buziaki Rozczochranko ;*

    OdpowiedzUsuń