czwartek, 6 marca 2014

NO HEJ :)

Tym czasem w Londynie...


TRZY TYGODNIE TEMU....

TO SAMO MIEJSCE DZIŚ ;)

Lubię patrzeć jak wszystko budzi się do życia..
Dla mnie jest to początek czegoś nowego..

Kiedyś mądra osoba powiedziała mi,że drzewa dają energię i żeby to poczuć musimy się przytulić, do drzewa oczywiście ;)
Wiem ,że brzmi to głupio ale naprawdę działa..
Ja kiedy jestem z psem w parku wybieram najgrubsze drzewo i przytulam je jak kogoś kogo dawno nie widziałam;)
Oczywiście wcześniej sprawdzam czy jestem sama i nie mam obserwatorów :)
Mój pies zerka tylko na mnie dziwnie ;)
Po takim 2-minutowym przytulaniu czuję się jak po podwójnym espresso..
Polecam do wypróbowania :)
***********************************************************

Nasz wyjazd na piękną Fuerteventurę już za dwa dni , dziś zaczynam się pakować :)

MIŁEGO DNIA WSZYSTKIM
 

3 komentarze:

  1. Po tej fotorelacji żaluję, że nie wybrałam się z Wami na ten spacer, nie ma co, Pani Wiosna zbliża się wielkimi krokami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bruse piekny obow!!! i panterka tez. kolor ma moc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wiosennie u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń