wtorek, 11 lutego 2014

                                                    NO HEJ:)
A więc kim jest Ewa..?
Wspominałam Wam o niej we wcześniejszych postach..

Cieżko mi jest ja opisać ponieważ to w jaki sposób pomaga ludziom jest nietypowe i nie każdy w to wierzy..
Ja sama kiedyś należałam do osób które nie wierzyly.
Ale zacznę od początku..
Ewę poznałam rok temu kiedy przyjechałam w odwiedzinach do Rafała i to właśnie on wraz ze znajomymi umówił mnie na spotkanie..
Wtedy nie miałam ochoty tam pójść dziś spotkania z nią dają mi siłę..
Ewa prowadzi mała klinikę dla osób chorych na nowotwory i nie tylko..
Mówi że urodziła się dla ludzi, po to by im pomagać..
I tak właśnie jest,sluży pomocą dla wielu ludzi ciężko chorych..
Jest wspaniałym człowiekiem o wielkim sercu..
Poświęca swój czas po to by pomagać innym..
Ewa jest mistrzem Reiki..
Pomaga za pomocą energii życiowej..
Uczy wiary w to że można pokonać chorobę ,tego jak z nią żyć by nie zwariować :) i cieszyć się tym co mamy wbrew przeciwnościom losu..
Wiem że jest wielu oszustów udających że mogą pomóc i liczących sobie za swoja niby pomoc sporo pieniędzy..
A człowieka chorego bardzo łatwo jest naciągnąć i wykorzystać bo każdy z nas szuka pomocy gdzie się da..

Ewa nie przelicza na pieniadze tego co robi,nie ma żadnej ustalonej kwoty za wizytę..
Każdy z nas zostawia tyle ile może i tyle na ile go stać,czasem nic..

Chodząc na spotkania do Ewy poznałam wielu wspaniałych ludzi którzy też maja raka..
Raz w miesiącu mamy spotaknia na których dzielimy się swoimi doświadczeniami, wspólnie spędzamy czas:)

Jeśli czujecie się zagubieni i szukacie pomocy,wsparcia zapraszam  i polecam wizytę u Ewy:) 

Klinika :)
Tu link do strony internetowej kliniki http://newlifeclinica.co.uk/ lub facebook:new life clinica.
Poczekalnia kliniki.

ŻYCZĘ DOBREJ NOCY WAM I SOBIE.
POZDRAWIAM B.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz