czwartek, 30 stycznia 2014

                                                            No hej:)

 Moi czytacze mam nadzieje że u Was wszystko dobrze, ja czuje sie wybornie skorupiak siedzi cicho i narazie nie daje o sobie znać,poza małymi wybuchami gorąca i zadyszką ale z tym już nauczyłam sobie radzić :)
 Dzisiejszy dzień spędziłam w bardzo miłym towarzystwie i fajnym miejscu a mianowicie w zakładzie krawieckim u wspaniałej,dobrej dziewczyny Sylwii..:)
Zakład jest świetnie urządzony i panuje w nim fajna atmosfera.
Byłam tam dlatego że 3-go maja mam swój ślub i potrzebowałam dokładnie wymierzyć się tu i tam aby suknia leżała jak ulał :) 
Oto pare zdjęć z dzisiejszego wypadu..
Życzę dobrej nocki B.
Bardzo fajny pomysł z Barbie na ścianie :)



Sylwia i Ja :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz